Fotografia Andrzej Klimkowski - MAŁOPLSKA W OBIEKTYWIE

Komentarze
jesien007.jpg
1107 odsłon1 komentarzy04/07/06, 13:50mona: tajemniczy poranek ,ladne ujecie
jesien013.jpg
1257 odsłon1 komentarzy04/07/06, 13:46mona: ciekawe ,grafiscne
jesien041.jpg
zimowe sloneczniki887 odsłon1 komentarzy04/07/06, 13:38izyda: resztki lata, smutne ale b. ladne
krze.jpg
770 odsłon1 komentarzy04/07/06, 13:31mona: piekny pejzarz jakby pastelem zrobiony
krzew.jpg
763 odsłon1 komentarzy04/07/06, 13:28mona: sliczny pejzarz
wykopki4.jpg
1680 odsłon1 komentarzy04/07/06, 13:25pol.: zupelnie jak obraz
sam.jpg
586 odsłon1 komentarzy04/07/06, 13:19dora: sama poezja
redyk.jpg
Slowacja - redyk1828 odsłon1 komentarzy04/07/06, 13:17vi.: owieczki i krzyz , bd.
oset.jpg
631 odsłon1 komentarzy04/07/06, 13:13z.z.: zupelnie jak ze szkla
ognisko.jpg
Rumunia - Bukowina2918 odsłon1 komentarzy04/07/06, 13:10z.z.: niesamowite ale b. ladne
DSC_5350.jpg
Bieliczna k/Krynicy675 odsłon1 komentarzy26/06/06, 14:06kakusia: cudne...pojad tam:)
lotnicze026.jpg
Tęgoborze nad j.Rożnowskim.1657 odsłon1 komentarzy23/06/06, 10:38izabela: Jestem byla mieszkanka ,czasem jak mi teskno to p...
daszek1.jpg
Rumunia - Bukowina676 odsłon1 komentarzy13/06/06, 14:32Wymagajca: Bez komentarza ten facet nie ma gustu. I jeszcze r...
DSC_5336.jpg
2705 odsłon2 komentarzy07/06/06, 12:30tusia: Fajne
rozne021.jpg
Heidelberg-Niemcy781 odsłon1 komentarzy04/06/06, 19:30gosia: te zdjecia sa zajebiste:) bylam tam to wiem:)
Dsc_6327.jpg
Słowacja.Bardejov - skansen.629 odsłon1 komentarzy04/06/06, 18:04KocuReK: Ale fotki
pieluchy3.jpg
Jaworzyna Krynicka.772 odsłon1 komentarzy03/06/06, 14:15Wilfried:
oset.jpg
596 odsłon1 komentarzy27/05/06, 14:25Ola: Bogu nalezy sie chwala i podziekowanie za takie cu...
_DSC8212.jpg
823 odsłon1 komentarzy19/05/06, 07:07iwona: Ile trzeba powici czasu,aby uchwyci tak pikny obraz.
w94.jpg
1679 odsłon4 komentarzy14/05/06, 08:52justa: fajne!! tylko szkoda ze tak malo!!
DSC_5336.jpg
2705 odsłon2 komentarzy10/05/06, 10:00kinia: beznadzieja i nudziarstwo
lotnicze004.jpg
Jezioro Roznowski -Tegoborze2196 odsłon2 komentarzy05/05/06, 15:15Anita: Co za profesionalista robil te zdjecia gratuluje i...
lotnicze021.jpg
Tęgoborze nad j.Rożnowskim.1739 odsłon1 komentarzy28/04/06, 12:40nn: Tgoborze
lotnicze004.jpg
Jezioro Roznowski -Tegoborze2196 odsłon2 komentarzy22/04/06, 21:07Anita:
_DSC7521.jpg
791 odsłon1 komentarzy21/04/06, 06:00agatka:
wiosna035.jpg
2706 odsłon1 komentarzy16/04/06, 19:12jola: super
DSC_5068.jpg
621 odsłon2 komentarzy14/04/06, 05:26Jacek: fantazja
_DSC7511.jpg
nadlatuje......960 odsłon1 komentarzy13/04/06, 18:08iwona: .....i jeszcze ta pszczka
wiosna045.jpg
1174 odsłon1 komentarzy09/04/06, 11:49q:
lato008.jpg
833 odsłon1 komentarzy05/04/06, 10:31mistrz: Dobry temat.
wiosna057.jpg
Jezioro Roznowskie1435 odsłon1 komentarzy31/03/06, 10:12Maria: pikne zdjcie
wiosna005.jpg
2076 odsłon2 komentarzy27/03/06, 17:17nhvcd: eeexxxxtttrrraaa
wiosna003.jpg
Slowackie krajobrazy.1421 odsłon1 komentarzy27/03/06, 14:09kaya: super fotki:)
DSC_1853.jpg
1717 odsłon1 komentarzy27/03/06, 14:06kaya: czyz to nie jest piekne!!kocham beskid niski!i wys...
DSC_5394.jpg
Beskid Niski - Wyszowatka.Studnia z żurawiem.2455 odsłon3 komentarzy25/03/06, 11:33Wero: A coto jest ???
DSC_0674.jpg
2608 odsłon2 komentarzy25/03/06, 11:31Wero: Piekny kwiat o ile si nie myle to LILJA grat...
DSC_0674.jpg
2608 odsłon2 komentarzy24/03/06, 19:11paulka: swietne zdjecia
wiosna005.jpg
2076 odsłon2 komentarzy24/03/06, 08:17fotp: super ekstra zdjcie
_DSC6980.jpg
kumoterki808 odsłon1 komentarzy22/03/06, 17:53Cemu tak mao: Jzek
w18.jpg
2001 odsłon4 komentarzy21/03/06, 10:58Okultysta: Naprawde adne NAPRAWDE!!!!!!!!...
wiosna028.jpg
1751 odsłon2 komentarzy21/03/06, 10:55AXEL: Jest Super:lol:
wiosna075.jpg
934 odsłon1 komentarzy21/03/06, 09:16Beta: zaniemwiam, chciaabym by przy tworzeniu tych zdj
w117.jpg
3048 odsłon2 komentarzy21/03/06, 07:27dragon: zaje fajne podobo mi sie
lato006.jpg
779 odsłon1 komentarzy21/03/06, 06:31miki: super foty
w94.jpg
1679 odsłon4 komentarzy20/03/06, 17:09Asia: supper
w18.jpg
2001 odsłon4 komentarzy20/03/06, 17:08Asia: Strasznie mi sie podobaj te zdjcia
Dsc_5709.jpg
Siary k/Gorlic2103 odsłon1 komentarzy20/03/06, 11:05Lunatyk: Jest cool
aka.jpg
1287 odsłon2 komentarzy18/03/06, 19:07LILI: ZDJDKA COOL
plików: 95, stron: 2 1